I´m LOST...

Josh Holloway


Har ambstinens... Vill att LOST ska börja nu igen!
Är ju så länge sen senaste avsnittet sändes...
Men man får snällt vänta tills mitten av februari.
Men jag vill inte vänta!!!





Jag var ut på krogen igår. Var ett tag sedan sist.
Egentligen var det inte planerat att jag skulle gå  ut
i helgen, har ju legat sjuk hemma hela veckan.
Äter ju penicilin också. Men när Mia ringde till mig
i fredagskväll och frågade om jag hade lust att hänga
med när gänget skulle ut på lördagen så kände jag
suget. Blev en kort men intensiv kväll, men roligt ändå.

Mia var barnvakt till Joel under gårdagen då vi var bjudna
av mamma och pappa att gå på Mittrevyn i Kramfors med dom.
Så klockan var 1 när vi lämnade Joel hos Mia och åkte ner till
mamma och pappa. Revyn började kl 3 på Folkets Park i Kramfors.
Var som vanligt en väldigt rolig revy, många skratt blev det.
Och mamma började skratta så fort de som spelade i revy äntrade
scenen. Hon och hennes speciella och högljudda skratt!!
Bara av att hon skrattade rycktes fler i teatersalongen med i skrattet.
Så typiskt varje år när vi går på revyn. Jaa, hon är rolig min mamma!

Efter revyn blev vi bjudna på mat på Resturant Träffen.
Mumsade i oss Filé Oskar. Smaskens när man är hungrig!
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa i Skog och drack kaffe
innan vi åter styrde uppöver mot Övik igen.
Tiden gick snabbt så klockan var redan 9 när vi kom till Mia för att
hämta Joel.
Så när vi kom hem byte jag om och lade på lite extra makeup innan
jag begav mig upp till Carina och Micke på Fågelsångsvägen där
de hade förfest. Men det blev inte så länge där innan taxin kom och
hämtade oss.
Vi hade tänkt oss att gå in på O´learys men när vi kom din var det fullsatt.
Så tillslut beslutade vi oss för att gå ner till Plattan.
Känner mig lite gammal där må jag säga. Det är ju mest folk i åldrar
mellan 18-25 där, men man får göra det bästa av situationen.

Messade Elin då jag visste att de skulle gå dit också.
Så jag fick ju träffa några av mina kära klasskamrater.
Har ju saknat dom denna vecka då jag varit hemma.
Sen dansa jag så att jag var sjöblött utav svett, så duschen var
välkommen när jag kom hem kan jag säga.
Jaa, blev en mycket lyckade kväll fast den blev kort.

Idag har vi inte gjort något särskillt. Har bara varit och handlat
på Coop och tagit det lugnt resten av dagen.

Imorgon är det dags att åka till skolan igen, så jag bör nog gå 
och lägga mig nu.

Natti natti!

// Bambi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0