10 år med Dig, Min Älskling!!!

vackra rosor 300 


Idag, den 4:e januari 2007, är det 10 år sedan vi blev ett par, min älskade Tomas.
Tänk att tiden har gått så fort... Minns den dagen som om det vore igår.
Minns hur länge vi hade tittat på varandra innan det äntligen blev vi.
Nu står vi här, 10 år senare, och har på nytt hittat förälskelsen
känslor! Visst är det märkligt?! Det känns magiskt när man kommit
så här långt i förhållandet. En underbart skön känsla!


139485-50


Du är den enda och sanna kärleken för mig, Tomas!
Har aldrig älskat någon annan som jag älskar dig.
Tror inte att det är möjligt att jag kan älska någon annan så mycket.
Du betyder så mycket för mig. Mycket mer än vad du nog tror.
Jag älskar dig så innerligt mycket!


139485-50


Längtar till helgen då vi ska bara vara vi två och fira att vi varit 
tillsammans så här länge! För nog är 10 år en väldigt lång tid.
Som du sa till mig ifjol på våran årsdag: 

- När vi firar 10 år har du varit tillsammans med mig i en tredje del av ditt liv!

Jaa, det stämmer ju. En tredje del av mitt liv.
Jag hoppas att du förstår att det är dig som jag vill leva tillsammans med i 
resten av mitt liv!


Jag älskar dig Tomas!


/Din Bambi för alltid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0