Vi är i FINAL!!!! WOW!!!!

Modo i SM-FINAL



Vi gjorde det igen, tog motståndarna i 7 och avgörande
match. Vilken kvarts-och semiserie det har varit.
Men nu är vi där...
Jaa, tänk att nu är MODO äntligen i FINAL igen!!!
Vilken känsla!!!! Ååå vad lycklig jag är nu!!!!
Som de kämpade i kvällens match var det verkligen
rätt lag som vann!!!!

Det var ju ett tag sedan vi sist var i final, ända sedan
2002... Fast den gången gick det ju inge vidare...
Men nu ska vi banne mig ta hem GULDET!!!
Det är dax nu, efter 28 års väntan...

Så nu är det bara tuta och köra mot Linköping!
Första matchen går ju av stapeln på onsdag och
sen får jag gå på andra matchen som äger rum
hemma i Arenan på fredag.

Åååå, så härligt!!! Va glad jag är nu!!!
Lycklig som bara den!!!


/En rackarns överlycklig Bambi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå bruden! Nu kommer äntligen en liten kommentar från mig :)
Du skriver väldigt bra! Man vill hela tiden fortsätta läsa..och när man väl ha läst klart så bli man...fan..är det redan slut!? Haha...så nu väntar man med spänning på nästa :)
Kram på dig gumman!

2007-04-09 @ 16:01:20
Postat av: Bambi

Haha! Tack snälla! Va kul att du tycker om att läsa på min blogg. Har ju fått höra att jag skriver för långt av vissa, men tydligen går det ju hem hos mina läsare ändå. Keep on reading!!! =)

/kram från Bambi

2007-04-09 @ 22:20:03
URL: http://bambihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0