Sveket som känns fortfarande...







Precis så här känner jag för mitt ex.
Är två år sedan han lämnade mig helt, dagen innan julaftonen...
Gjorde såååå ont... Och där stod jag kvar med mina känslor i kras...
Trots att jag nu är i en stabil relation igen med min älskade Tomas
igen, så känns sveket... Kan inte hjälpa det...
Jag vill aldrig, aldrig ha denne man tillbaka, men ändå finns stygnet kvar
i hjärtat hur han kunde gör så som han gjorde...

Jag är sååå glad att jag nu har landat, åter på trygg mark, med båda
fötterna på marken. Jag har snubblat och fallit under de år som varit...
Jag har prövat på livet, fått massor av törnar av livet hård hörn.
Men jag lärde mig något, något mycket viktigt.

Och nu blir jag kvar, här i min trygga tillvaro, där jag helt kan vara mig
själv, där jag blir älskad för det jag innerst inne är, trots mina felsteg.
Denna gång vet jag bättre.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag älskar dig så innerligt Tomas!!!   Hos dig blir jag kvar!!!   För alltid!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


/Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0