Nytt besöksrekord!!! =)





Blev riktigt förvånad när jag nu kikade in här på bloggen.
Kollade av en händelse antalet bloggbesökare i statistiken.
Oj oj oj, under senaste 10 timmarna som har gått sedan
jag lade in sista inlägget här, har jag haft över 40 stycken
besökare!!!


Nytt rekord!!!

Kan tyckas som en låg siffra, många har ju flera hundra
besökare per dag på sina bloggar. Men då är ju bloggaren
själv väldigt aktiv också, och uppdaterar åtmisntone varje
dag, oftast flera gånger varje dag.

Jag har ju mina perioder då jag skriver mera.
Har inte varit riktigt aktiv på ett helt år...
Senast jag skrev var i somras, och innan dess var det i
våras.
Så jag förväntar mig inte att så många kollar in här.

Bör kanske bättra mig på det, så att det fortsättningsvis
är  många som besöker min blogg och även kanske lämnar
någon kommentar.
Det är ju väldigt roligt att få respons på det man skriver,
om än bara några få ord som kommentar. =)



Som sagt, nytt rekord med över 40 besökare på 10 timmar.
Hittills har jag som mest haft drygt 20 besökare på ett helt dygn
under bloggens 4 åriga historia.
Så därför förstår ni kanske varför jag blir så förvånad idag.
Men det kanske var ett intressant ämne, det om svek, som jag
skrev imorse. =)
Berör säkert dom flesta, alla har troligtvis varit med om svek
i någon form under sin levnad.

Jaa det var bara en liten parantes, ett glatt utrop!
Roligt att se att så många bryr sig och är intresserad av vad
jag skriver om. =)

Over and out...

/Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0