Hemma igen.. men ingen dator... =(

Nu har jag kommit hem från semstern i Dalarna.
Men har lyckats med att glömma datorladdare på hotellet i Mora...
Så jag har ingen dator att tillgå förän på måndag allra tidigast,
då jag får laddaren med posten... Har fått låna min mammas dator nu,
för att iaf kunna visa ett livstecken här på bloggen.
Jag hade ju tänkt och utlovat att uppdatera min blogg med bilder från
semstern i Dalarna... Men det får alltså vänta till veckan.

Ha´en bra helg ju nu, alla mina läsare!
Och kom ihåg en sak, jag tycker det är roligt när ni lämnar kommentarer
här på bloggen... ; ) Ni är många som läser här ser jag, men ack så få
som lämnar ett litet avtryck efter er.

Skriver mer till veckan.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Tessan "tant"

Hej Johanna! När tänker du uppdatera din blogg?? Hoppas du mår bättre nu.

Kram!

2009-09-03 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0