Packa, packa... tvätta!!!

Jaa det är de aktiviteterna som jag pysslar med just nu...
Trots att jag egentligen inte tycker om att packa väskor så gör jag
detta med nöje denna gång...   Konstigt??? Nääää!!! ; )
Nu är det väldigt få timmar kvar innan det är dags att åka till Öviks
flygplats för att vidare åka till Madrid, och dagen efter slussas
vidare till detta paradis nedan. Wiiihiii!!!

                                                       I
                                                       I
                                                      V


image117



Ska bli helt underbart att åka iväg på denna resa...
Var ju så länge sedan jag var utomlands nu... Hela 9 år sedan....
Den gången var det Puerto Rico på Kanarieöarna.
Och dessför innan, ett och halvt år tidigare, var det Kreta i Grekland.
Det var min allra första utomlandsresa och jag fick "blodad tand".
Vid de två tidigare resorna har det varit med min kära sambo som jag har
åkt iväg med.
Så denna gång känns det konstigt och på ett viss tråkigt att inte Tomas
följer med... Särskilt när jag har läst att denna ö i Karibien då och då
besöks av par som gitfter sig...
Det är ju det romantiska Karibien som jag ska till!
Klart att jag skulle velat ha med min älskling dit då...

Men det ska nog gå bra att resa med klasskamraterna också. Blir som en
sista roliga grej som man gör med klassen. En sorts avslutning kan man
säga... För när vi kommer hem till Sverige igen är det redigering och sedan
examensarbetet som ska göras och efter det är det slut på utbildningen.
Tänk att 2 år kan gå så snabbt.

Tänkte skicka en liten hälsning till en av mina trogna läsar, The Finish Lion! ; )
Tattueringen blev riktigt snygg! Även Vikingens tattuering blev kanon!
Broders tatto hann jag ju inte se. : (
Så nu har även grabbarna i gamla gänget tuffat till sig. ; )
Har ju praktiskt taget bara varit vi brudar som haft tattos tidigare.
Snyggt jobbat! ; )


Åter till packningen....


/Bambi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206818023_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig kväll

Mvh

Jocke

2008-03-30 @ 00:30:35
Postat av: Mia

hej gumman!! hoppas att du har det bra där borta!!!! det e säkert tok varmt å så... våren börjar närmar sig här... när jag gick hem i morse.. så hörde man hur det rann i dikerna å så.. tok mysigt.. Kramar

2008-04-05 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0