To bee or not to bee...

image95


Hamnade här vid datorn trots att jag hade tänkt att gå och lägga mig
någorlunda i tid ikväll.
Har suttit och surfat runt och kollat olika filmtrailers och hamnade
till slut på A Bee Movie`s hemsida.
Spelade ett litet minispel där, det gällde att stava olika meningar
och många meningar innehöll ju naturligtvis ordet Bee.
Klurigt att tänka på engelska ibland.

Ikväll har jag varit med på canal+ sändningen av Modo´s match
mot Linköping.
Håller ju på att träna för att kunna köra bakom-mål-kamera.
Så ikväll körde jag med imx-kamera (en kamera med ett band i)
under första och tredje perioden.
Under den andra perioden fick jag för första gången jobba med
den riktiga bakom-mål-kameran som ingår i produktionen.
Ka väl inte säga att denna första gång var någon överdrivet lyckad
gång precis, men det tar sig iaf med filmandet och blir bättre och
bättre för varje gång jag tränar med imx:en. Så det är ju tur att det
går åt rätt håll iaf.
Men jag kände att jag fegade en hel del när jag väl stod med den
riktiga kameran. Var alldeles för vid, tordes inte gå för nära i bild.
Det klarar jag med imx:en, men när det väl gällde så fegade jag...
Så tyvärr kunde de inte klippa in några bilder från den kamera som
jag stod på. Inte ikväll iaf.
Lyckades få med ett mål men tyvärr inte skytten...
Men Marcus som producerade ikväll tyckte att jag kunde fortsätta med
att träna på imx:en och stå med bakom-mål-kameran en period av
varje sändning, så lär jag mig ju tillslut.
Jaa förhoppningsvis gör jag väl det...
Känner mig lite off ikväll nu efter sändningen.
Men man kan ju inte vara på topp hela tiden...
Blir bättre nästa gång istället.

Ska gå och lägga mig nu. Klockan är mycket och imorgon ska jag
dema knorr-soppa på Ica Supermarket i Bjästa.
Så jag måste ju vara pigg och fräsch då.

See yá all soon!!!
Night night!!

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0