I love you baby, but face it...

139485-2


Jaa, det är Robbie Williams nya låt som jag syftar på. She´s Madonna.

Den har liksom fastnat här och snurrar, snurrar bara runt , runt i mitt huvud.
Tycker det är så härligt sound på den, kan det bero på att när jag var yngre 
diggade Pet Shop Boys? Chris Lowe har ju varit inblandad i den här låten
i allra högsta grad. Han har både varit med och skrivit och gjort programeringen av låten.
Typiskt Pet Shop Boys-sound, med Robbies kraftfulla röst!

Det finns nog många som inte gillar Robbie Willams på ett eller annat sätt, kanske för 
hans på gränsen till obsena sätt.
Själv tycker jag att han är någon form av guru med sexappela som få. 
Han vågar, och det gillar jag!

Idag har klassen gjort tenta i journalistik, men själv har varit hemma hela dagen. 
Sovit större delen av dagen. Har börjat få ont i halsen och lite kännig av öronen 
också. Bådar inte gott för helgen!!! Tvi, tvi,tvi!!!
Gårdagen tog knäck på mig, var helt utslagen igår kväll. 
Allt som kunde gå åt helvete igår gjorde verkligen det också. Så när som på en
intervju som jag gjorde med kommunens oppositionsråd.

Men efter att ha sovit och laddat  upp mig idag nu så ska jag ikväll åka på matchen
mellan Modo och Timrå i Swedbank iaf. Har varit inplanerat länge nu så dte vill jag 
bara inte missa. Sydarna kommer ju upp till dagens match så vi ska nog kunna ge 
den väntade Timråklacken en match röstmässigt och med den röststyrkan ska vi nog 
kunna sporra Modo till att köra över Timrå totalt! 
Så Elin, jag hoppas att du får se en riktigt bra match, även fast Timrå  kommer att 
åka på dyngstryk!  ; ) 


Well, see you folks!!

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0