Trubbel...

Photoshop 300      Illustrator



Sitter här hemma nu och kämpar med att få färdigt projektet med Inno Medic AB och Inseam.
Vi har hållit på några veckor nu och jobbat med att utforma loggor till detta.
Men det tar tid att lära sig att hantera Photoshop och Illustrator då man aldrig har använt
de programmen tidigare. Som jag då.
Har försökt halva dagen med att få ordning på loggorna men det är något som inte stämmer
med en av dom. Så när jag sparar ner bilderna som jpeg blir det knasigt.
Ska skriva ut bilderna sedan på skrivaren här hemma och klippa och klistra med en kartong
så att det blir som jag har tänkt det.

Ringde nyss till våran lärare, Magnus, och förklarade att jag inte förstod vad som var problemet
med de här bilderna. Han bad mig maila över bilderna så ska han kolla om han vet vad som
bör göras. Så nu är bilderna skickade.

Usch vad jag ogillar sånt här strul!

//Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0