Men nu jävlar...

139485-20

...får det vara nog!

Vaknade för drygt en timma sedan. 
Tror ni inte på själva f-n att jag hade rätt. Halsflussen "are back in town"!
Halsen har svullnat invändigt, det gör ont från halsen och ut mot öronen.Ont i huvudet och feber. 
Så nu har jag ringt till läkaren på vårdcentralen som sa att det inte är konstigt att jag får igen det då min son (Joel) har streptokocker, så vi har väl smittat varandra. Var med honom till läkaren igår då han åter igen har blivit jättesnuvig, trots att han för ett par veckor sedan fick pencilin mot det. 
Tog bara 2-3 dagar så var snuvan tillbaka.

För mig själv är det en vecka sedan precis idag sedan jag tog mina sista pencilintabletter.
Det är enligt läkaren ganska vanligt att man får tillbaka halsfluss. 
Och det är klart att när Joel åter blir sjuk så smittar ju bakterierna på momangen.

Men det  var ju tur att jag hann bli sjuk INNAN jul iaf, så att jag kunde ringa läkaren på vårdcentralen
och slippa uppsöka jourcentralen under helgen.När jag ringde sa läkaren att jag inte behövde 
komma dit utan han hörde ju på mig att det var samma symtom som jag beskrev, plus att Joel
inte är pigg heller. Han lade väl ihop 1+1 kan jag tro. 
Så nu får man knapra piller över jul. Men hellre det än att må så här.


/En sjuk Bambi 
Jaaa, det är sååå synd om mig...  :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0