5 ÅR AV STOR SORG & SAKNAD....







ASTRID JONSSON

Född 1/10 - 1919     Död 5/7 - 2005




Inte bara vad du gav

tackar jag dig för
utan också
för vad du ville ge

Inte bara dina ord
tackar jag dig för
utan också
för allt du ville säga

Inte bara dina tankar
tackar jag dig för
utan också
för ditt varma hjärta




Min innerligt älskade "mormor" ASTRID!!!
Du betydde såååå mycket för mig!
Du finns alltid kvar hos mig!!

Tänk att 5 år kan gå så fort...
Känns som om jag nyss stod vid sida av din
säng på sjukhuset i Sundsvall och höll dig i
handen när du tog ditt sista andetag här i livet.
Kommer aldrig glömma det sista jag sa till
dig, eller mera i förtvivlan, skrek åt dig:

"Astrid!!! Du får inte lämna mig nu!
För jag älskar dig!"


Kommer alltid att älska och sakna dig...
*tårarna rinner nedför mina kinder*


/Ditt "barnbarn" Johanna











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0