Nu är man inne i hetluften! =)))







Jajamen, nu har jag jobbat 3 dagar inom mitt nya yrke,
och det har blivit några övertids timmar också...
Men det känns bara roligt! =)
Har fått köra både färdstjänst - och sjukresor, och natten
mot idag har jag jobbat mellan 18 - 03, vilket betyder att jag
även har fått göra mina första krogkörningar.
Så nu börjar jag komma in i detta med taxikörning.
Jobbar även inatt mellan 18 - 03, och ev kommer jag att
även jobba mellan 18-02 på söndag natt.
Känns så roligt att det gick så snabbt och lätt att få jobb ändå.

Och jag måste faktiskt få säga att jag känner mig stolt över att
jag lyckats med att både ta taxilegget och lyckas få mig ett jobb
inom så kort tid! Och att jag lyckats med att lära mig taxametern
så pass snabbt. =)
Det är ju endast 1 och en halv vecka sedan jag fick åka med och
börja träna, och jag åkte ju endast med i 2 och en halv dag.
Så jag måste säga att det är ganska så strongt gjort av mig...
Detta trodde jag faktiskt inte om mig själv... =)
Jag känner mig duktig =)

Nä, nu är det bara ett par timmar innan jag ska börja jobba igen,
så jag ska försöka umgås lite med barnen och Tomas nu.

Hoppas att ni alla har det bra där ute i sommarvärmen!
Och ringer ni till det nyaste taxibolaget här i stan ikväll för att
boka taxi, så vem vet, det kanske är jag som kommer och hämtar
upp er! ; )


Tillsist vill jag belysa något annat roligt =)
Jag vill självklart passa på att grattulera mina kära vänner,
Therese och Maria till deras förlovning! De förlovade sig nämligen
inatt efter tolvslaget, alltså den 4 juli, ute i Gullvik.
Maria skickade sms igårkväll till mig och undrade om jag ville komma
dit ut igårkväll, för Therese hade hand om karaoken där ute.
Jag skrev tillbaka att jag gärna hade kommit dit ut, men att jag jobbade
igårkväll. Inte kunde jag ana att det var en så stor händelse på G!
Jag hade så gärna velat vara med och firat inatt!!! Stooooor kraaaaaam till er båda!!!



/En glad Hanna smyger sig iväg.... =)

Kommentarer
Postat av: Rolle Ribba

Grattis! Men i ärlighetens namn är jag inte förvånad, du är ju en duktig kicka. Driftig, inget "taxi var god dröj" där inte.

2009-07-04 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0