Då var man på G igen...

Nu börjar jag känna mig piggare igen. Så skönt!
Efter att febern har släppt sitt grepp om mig så har jag endast en lite
besvärlig hosta, lite nästäppa och lite småjobbig snuva kvar.
Så det börjar iaf ordna upp sig igen, men jag känner mig ganska trött
och slut i kroppen.
Var oerhört uppfriskande att ta sig en dusch för en stund sedan... =)
Så man börjar kan sig som en människa igen.
Blev ingen LIA förra vecka. Men ikväll ska jag jobba på den 5 kvartfinalen
i Arena. Blir väl sista produktionen under LIAn.
Nästa vecka har vi 4 skoldagar och sen är det dags att dra iväg till
Venezuela.... Wiiihhhii!!!! =)
Längtar som en tok men samtidigt börjar jag få "resfeber".....
Det är ju långt borta och vi blir ju borta nästan 2 veckor...
Men det ska bli jättespännande och jättekul!!!

Nää nu ska jag göra mig färdig för att åka ner till Arenan.
Ska vara där och rigga utrustningen till flashen ( där spelarna och
tränarna intervjuas mellan perioderna) 4 timmar innan match.

Ska äta lite nu och sen iväg.
Återkommmer kanske ikväll och berättar om första kvällen på Schlagerklubben
och Coverclub i lördags. =)


/Bambi rusar iväg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0