Nu är det inte många paket kvar...

139485-24139485-24139485-24139485-24139485-24


Ja, då var nästan alla paket äntligen inslagna. Har suttit några timmar nu och slagit in de flesta av 
barnens julklappar. Var en hel del!!! Tidigare i veckan har jag funderat över hur många paket de egentligen kommer att få. Kom fram till att de bara var några stycken var... Men oj vad jag har räknat fel.
När jag nu skulle börja slå paketen så var det många prylar och klädesplag som jag inte kom ihåg att 
vi hade inhandlat för länge sedan och lagt undan. Så det blev ganska många paket tillslut!

Nu är det mest bara julklappen till mormor och morfar (mina päron) som är kvar att inhandla.
Det ska jag göra imorgon. Åker in till stan och kollar runt lite. 
Fast Tomas kom med en väldigt bra idé egentligen. En ny kaffebryggare!!!
Fantasilöst?? Njaa, kanske... Men varje gång som vi hälsar på hos dom så klagar mamma på att de har 
en så dålig kaffebryggare och att hon minsann ska köpa en ny! 
Det har nu gått över ett halvår sedan jag först hörde henne klaga över detta, och hon har inte köpt nog ännu. Vad jag vet iaf. Så risken att hon skulle ha gjort det precis nu känns som väääldigt lite.
Får nog bli en kaffebryggare i julklapp ändå.
Sen är det bara några små prylar kvar att köpa, och det går nog rätt fort skulle jag tro.

Verkar hinna med mig iår också, trots allt. Oootroligt!

Hittade en annorlunda länk som jag bara måste dela med mig av. Till dom som har lite sjuk humor iaf. 
Gå i på www.bonton.se och klicka dig fram, nummer för nummer.
Tomtar finns i alla varianter....!   =)

Nä, nu ska jag gå och sova, så jag orkar shopa loss imorgon!
Natti natti!


/Julklapparna rasar över Bambi...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0