Huvudvärk, feber och trötthet...

Jaa, den här dagen har inte varit särskilt händelserik, om man inte tycker
att ha huvudvärk och feber är en händelse i sig.
För så har min dag sett ut. Har legat nerbäddad nästan hela dagen under
två täcken, för jag har frusit som bara den.
Har haft så ont i halsen idag att jag har haft svårt att svälja, känns som ett
jättesår i halsen. Så jag bad Tomas åka och köpa halstabletter på apoteket
som bedövar, så att jag har kunna äta något idag. Fast inte har jag ätit så
särskilt mycket, man har ju ingen matlust när man är sjuk.
Näää, jag vill inte vara så här sjuk. Är som Tomas säger att när jag blir sjuk
så blir jag riktigt bedrövligt sjuk.

Idag har Jocke åkt till Kortis och kommer inte hem förän på måndag eftermiddag.
Många dagar han kommer att vara borta. Men det är bra för både han och oss att
vara ifrån varandra några dagar.
Men visst är det tomt här hemma när man är van att ha honom här.


Nää nu är det snart dags att sova igen.

See yá!

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0